Tuesday, March 22, 2011

Hot Springs, South Dakota!

Hallo allemaal!
Komend jaar ga ik naar Amerika, voor een jaar lang!
Het weekend van 16 juli ga ik waarschijnlijk weg.
Gisteren ben ik gebeld door EF, dat ik in Hot Springs ga wonen! 
Dat is een stad van ongeveer 4000 mensen. Het ligt in het zuidwesten van South Dakota, en het ligt 50 km van Mount Rushmore af (: Het is de hoofdstad van de Fall River County (: Het is een hele mooie omgeving!
Ik kom op een school van ongeveer 200 leerlingen, de Hot Springs High School (:
Ik heb er echt superveel zin in (:
Tot mijn vertrek zal ik het hier melden wanneer er weer nieuws is, en tijdens mijn High School Year zal ik hier vaak een blog posten met allemaal leuke nieuwtjes en informatie (:
Dan kunnen jullie mij volgen (:
Groetjes, Hella (:

2 comments:

  1. Hoera/snik! weer een stapje dichterbij! Spannende tijden, ik ben trots op je.

    ReplyDelete
  2. Joost en Judith zijn heel trots op jou dat jij dit alleen gaat doen. We zullen je goed in de gaten blijven houden op deze weblog. Beau en Wiek houden wij voor jou ook op de hoogte.
    Poot en kus van de honden en van ons een dikke knuffel xxx Joost en Judith

    ReplyDelete